Qui sóc?

199885_3826675341184_976410950_nSóc una estudiant de periodisme i humanitats a la Universitat Autònoma de Barcelona. Vaig néixer a Ciutadella de Menorca el 1992, un poble que està molt bé si hi passes els estius, però al què trobes algunes mancances quan ja hi has passat més de 15 hiverns. Em van posar un nom tan comú com Maria per compensar el cognom de Dabén, que ja resulta prou peculiar.

M’agraden  Aristòfanes, el rock’n’roll, la història antiga, el reggae, Janis Joplin, la mitologia grega i romana, la xocolata negra, el blues, The Kinks, Espronceda, ficar els nassos on no em demanen, Nietzsche, el parc de la Ciutadella, Led Zeppelin, la Sala Apolo, menjar síndria a la platja mentre es pon el sol a l’estiu, Mishima i moltes altres coses que segurament no us interessi saber.

La majoria d’articles periodístics que penjo en aquest espai web han estat publicat en mitjans en els què colaboro, com la revista El Iris, el diari Menorca o l’Ampli, espai especialitzat en música.

La fam de ràdio i literatura la mato en Tot és poesia a Sarrià, on més que donar, rebo lliçons sobre la poesia i l’art d’escriure.

Si després de donar una ullada a la meva feina voleu contactar amb mi per fer-me arribar suggerències sobre com millorar em podeu enviar un correu a:

 maria.daben.florit@gmail.com

 També s’accepten males crítiques i ofertes de feina (si me n’envieu alguna no ho veureu, però quan llegeixi el vostre mail faré “l’ola”).

4 Responses “Qui sóc?” →

  1. Armando fernandez

    enero 25, 2014

    Hola María, te felicito desde esta isla de Gran Canaria, por tus bellas pincelas, sólo que no hablo ni escribo catalán, seguramente se te hará complicado presentar las posibilidad de ofrecer la traducción en castellano. Un abrazo y adelante desde esta pequeña isla en el atlantico.

    Responder
    • hola Armando, muchas gracias. De todas formas, creo que ha habido un problema con el enlace que voy a intentar solucionar lo antes posible. ¡Un abrazo!

      Responder
  2. Supongo que habrás entrado a este espacio desde el apartado “quién soy” de “mujer que lee y escribe”. Había un error en la presentación que redirigía hasta aquí en lugar del texto correspondiente. Te dejo aquí el enlace a la página correcta. Un saludo desde Barcelona, mis disculpas y gracias por seguirme.

    http://mujerqueleeyescribe.wordpress.com/quien-soy-qui-soc/

    Responder

  3. Armando fernandez

    enero 25, 2014

    Gracias María, me llena de alegría poder seguir las playas de las ideas, la imaginación, la creatividad y la comunicación, es como escuchar a María del Mar Bonet, cantar la canción de Menorca. Un fuerte abrazó. Y como digo yo en algo que escribí: De repente, sin darnos cuenta, nos vamos, como se van los nómadas en el desierto, dejando un rastro de luz, que son nuestras esperanzas:”

    Responder

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

A %d blogueros les gusta esto: